من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

شعر پرنده مردنی است ازفروغ

دلم گرفته است

دلم گرفته است 

به ایوان میروم  

وانگشتانم رابرپوست کشیده شب میکشم 

چراغ های رابطه تاریکند

چراغ های رابطه تاریکند 

کسی مرا به آفتاب معرفی نخواهدکرد

کسی مرابه مهمانی گنجشک هانخواهدبرد 

پروازرابه خاطربسپار

پرنده مردنی ست

نظرات 1 + ارسال نظر
شیطان شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:09 http://www.sheitan59.mihanblog.com

...........شیطان هم به شما سر زد...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد