من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

پرپرواز

 با گیاه بیابانم
                  خویشی و پیوندی نیست
خود اگر چه  

              درد رستن و ریشه کردن با من است  

                                                             وهراس بی بار و بری

     

پرپروازندارم 

               اما  

                  دلی دارم و 

                                حسرت درناها

 

و به هنگامی که مرغان مهاجر دردریاچه ی ماهتاب
پارو میکشند،
          خوشا رها کردن و رفتن!
                                  خواب دیگر
                                         به مردابی دیگر
                                                   خوشا ماندابی دیگر
                                                              به ساحلی دیگر
                                                              به دریایی دیگر 


                   خوشا رهایی
                   خوشا اگر نه رها زیستن 

                                                مردن به رهایی
آه این پرنده  

در این قفس تنگ نمی خواند 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد