من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

ایدادرایینه

  

هرگز کسی این گونه فجیع                            

 به کشتن خود برنخاست                               

 که من به زندگی نشستم! 

 

  

  و چشمانت راز آتش است

  و عشقت پیروزی آدمی ست
  هنگامی که به جنگ تقدیر می شتابد

و آغوشت
اندک جائی برای زیستن
اندک جائی برای مردن 

 


                             کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود
                             و انسان با نخستین درد

                             در من زندانی ستمگری بود
                             که به آواز زنجیرش خو نمی کرد 

 

           

  من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

نظرات 1 + ارسال نظر
نادر جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 13:03 http://jilwan.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
jilwan.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد