من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

عاشقانه ای دربهار۸۸ازاحمدشاملو

زیبا ترین حرفت را بگو  

 

شکنجه پنهان سکوتت را آشکاره کن 

 

                و هراس مدار از آن که بگویند
                     ترانه بیهوده میخوانید
                                           چرا که عشق
                                          حرفی بیهوده نیست 

 

حتی بگذارآفتاب نیز برنیاید
به خاطر فردای ما 

 اگرش بر ما منتی است؛ 

 

چرا که عشق   
خود فرداست
خود همیشه است  

  

 بیشترین عشق جهان را به سوی تو میاورم
از معبر فریادها و حماسه ها
چراکه هیچ چیز در کنار من
از تو عظیم تر نبوده است 

  


که قلبت
چون پروانه یی
ظریف و کوچک وعاشق است

                                                                 

 
نظرات 3 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:57 http://i-love-u.ir

سلام همیشه بهار،
از لطفی که کردی واقعا ممنونم
توی این مدت چندین بار به اینجا سر زدم و مطالبتو خوندم.
با آرزوی بهترینها ...

انوش آریامهر شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 00:20 http://www.ariamehr.blogsky.com

سلام همیشه بهار عزیز
خدا کندمزاحمت نشده باشد خیلی اتفاق قشنگی که نام من انوش و نام شما انوشه و دیگر اینکه قالب وبلاگ هر دومان یکی است این خیلی عالی است و اتفاق دیگر اینکه این همه شباهت ها را آشکارا ساختی خیلی خوشم آمد .به امید کامیابی ات
انوش آریامهر

مرسی ازاینکه اومدی وبلاگم
هم اسم خودم کسی ندیده بودم ... به خاطراین وقتی به صورت اتفاقی هم نامی درافغانستان پیداکردم برایم خیلی جالب آمدوباعث شدحتی نام اصلی ام رااینجافاش کنم
به هرحال ازآشنایی باشماخوشبختم

مهدی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:24 http://www.smartsmile.blogfa.com

هیچ چیز زیبا تر از این شعر استاد نیست، حتی بگذار آفتاب نیز برنیاید، به خاطر فردای ما اگر بر ماش منتیست، چرا عشق خود فرداست ، خود همیشه است.........!!ا
پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد