من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

بهارعشق

بهار عشق  

 

 


تو همان عابری هستی 


که خزان دلم را  


با گام هایت 


بهار عشق کردی 


                       تو تکرار بارانی 


                      و نگاهت تابلو قشنگ شبی زیباست 


                      که مرا می خواند: 


                                    دلم آواره توست

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:16 http://2star.blogfa.com


سلام
مرسی که سر زدی بهم
و ممنون واسه راهنمایی که کردین

هدیه ای به رسم عادت :

برای کشف اقیانوس های جدید باید شهامت ترک ساحل آرام خود را داشته باشید, این جهان, جهان تغیر است نه تقدیر ! تولستویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد