من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

تولد

امروزبیست ونهمین سالگردتولدمنه 

 

برای بیست ونهمین بارمتولدمیشوم  

برای بیست ونهمین بارگذشته ام رامرورمیکنم  

برای بیست ونهمین بار آینده ام رابه خوش خیالی تجسم میکنم  

 

                                                                       و   زندگی میکنم ...

                                                                           زندگی میکنم ...

                                                                           زندگی میکنم ...  

لبریزشده ام ازبدست آوردنی ها ...وسرشارم ازحسرتهای بربادرفته 

 

پشت سرم دنیایی که این سالهابرایش جنگیده ام وساخته ام 

 

پیش رویم دنیایی مبهم ...که هرلحظه اش مرابه زیستنی باشکوه فرامیخواند  

 

ومن می اندیشم... به ناتوانی این دستهای سیمانی فروغ فرخ زاد درآستانه فصلی سرد...درچله تابستان۱۳۸۸  

و به شعرسیاوش کسرایی.....زندگی آتشگهی دیرنده پابرجاست 

.  

واینکه  ...   آری اری زندگی زیباست 

                                               ومن میمانم ... 

                                                می جنگم... 

                                                می سازم...

                                               زندگی میکنم ... 

                                               عشق می ورزم... 

                                                 

                                                تولدم مبارک

  

                                                         

            

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد