من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

اشتباه ازکتاب دری به باغ پریشانی

 اشتباه

 

اغوربه خیرخوب من.شال وکلاه کرده ای 

باز.بگوکدام ساده راتباه کرده ای؟ 

 

باز خمار چشم تو دل که را ربوده است؟   

کدام بنده را –  چو من – نصیبش آه کرده ای !  

 

که را کشانده ای به دام بی نجات عشق خود؟ 

کدام سر به زیر را به در  ز  راه کرده ای؟ 

 

کدام چشم و گوش بسته را نشانه رفته ای؟ 

" برای کی بساط رنج روبراه کرده ای " ؟ 

مرنج اگر چنین بدون پرده حرف می زنم 

چرا که روز روشن مرا سیاه کرده ای  

 

گرفتی از من آسمان ، نشاندی ام به روی خاک 

 جهان کوچک مرا شکنجه گاه کرده ای 

 

هر آنچه را فرشتگان به سالها نکرده اند 

تو ای فرشته زمین به یک نگاه کرده ای 

 

                                                

نظرات 4 + ارسال نظر
علی مجمد محمدی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:52 http://ermes3.blogsky.com

زحمت کشیده اید و بد سلیقگی به خرج دادین که شعر نارسا و ناقابل ما رو در وبلاگ سرشار از شعر و شعورتان جای داده اید
شکر وسپاس !

شاعرنیم وشعرندانم چیست
من مرثیه خوان دل دیوانه خویشم
ازحضور گرمتان خوشحال شدم و ممنونم که دراین دردمشترک من سهیم شدین

سالار یوسفی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:06 http://www.antiwomans.blogsky.com

سلام.خسته نباشید.پاسخ نظرت شما را دادم.اینم لینکش:

http://antiwomans.blogsky.com/Comments.bs?PostID=41

این شعر از نظر محتوا عالی بود،اما اشکال وزنی زیاد داشت.اما از نظر محتوا عالی بود،باب دل من.موفق،سربلند،سلامت،پیروز باشید.

سلام
مرسی ازحضورتان
شماکه به همه چیزبدبین هستین؟
آخه این شعرکجاش اشکال وزنی داره؟من که متوجه نشدم

محمد رضا سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 http://www.not8.ir

فقط به خاطر این شعر هم شده
انگشت‌های من
امضای مرا بده


موفق باشی و عاشق

مرسی اومدین وبلاگم
همیشه مطالبتونو میخونم
شماهم موفق باشین

آزیتا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:07

جالبه من نمی دونم این شعر کجاش ایراد وزنی داره جناب یوسفی احتمالا یا استاد محمدی رو نمی شناسین یا از شعر چیزی نمی دونین شما نوشتن خودتون را نگاه کنین در یک جمله - از نظر محتوا عالی بود اما از نظر محتوا عالی بود - احتمالا هدف شما فقط این بوده که یه چیزی بگین غیر از اینه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد