من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

آیه تاریکی

 تو

 

 

 

 

 

                                            همه هستی من آیه تاریکی ست  

 

                                                                        که تورادرخود  

                                                                            تکرارکنان 

 

                 به سحرگاه شکفتن ها و رستن های ابدی خواهد برد 

                           . 

                           . 

                           . 

                           من دراین آیه تو را آه کشیدم  

                            آه 

                            من درین آیه تو را ...به درخت وآب وآتش پیود زدم  

  

 زندگی شایدآن لحظه مسدودیست 

 

 که نگاه من 

 

 درنی نی چشمان تو خود را ویران می سازد 

 

 آه 

 سهم من اینست 

 سهم من اینست 

 

                      سهم من آسمانیست که آویختن پرده ای آن را ازمن میگیر د 

 

                      سهم من پایین رفتن ازیک پله متروک است 

 

                       وبه چیزی درپوسیدگی وغربت واصل گشتن 

 

                      سهم من گردش حزن آلودی درباغ خاطره هاست 

 

                      ودراندوه صدایی جان دادن  

                      که به من میگوید.... دستهایت رادوست میدارم  

 

دستهایم رادرباغچه می کارم 

 

                                     سبزخواهدشد 

 

                                                         میدانم....

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جعفر یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:22 http://www.aivangharb.blogfa.com

تلاقی مبارکی است رسیدن تو با بهار
بمان گلم بمان که این بهار با تو دیدنی است
....به دلم افتاده

علی مجمد محمدی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:24 http://ermes3.blogsky.com

تمام شاعران اهل دروغند مگر آنانکه از جنس فروغند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد