من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

نیمه

نیمه گمشده ای بودم 

رویایی دیریافته 

آرزویی تمام... 

 

               حال . . . 

               خالی ترازآنم که نیمه ای را پرکنم 

               سبک ترازهرچیزی که یک نسیم 

                مرا محو میکند 

 

ـ طوفانم مباش 

               طوفانم مباش

نظرات 1 + ارسال نظر
انیس سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:33 http://www.aniss.blogfa.com

ممنون از لطف شما بهار خانم

اینجا رو که دیدم یاد نوشته های گذشته ام افتادم که توی دفتر می نوشتم

با این تفاوت که هیچکس نمی خوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد