من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

محمودعبدی.....معاصر

...

و باز گفت: آخر ای دیوانه

تو چه می فهمی

از احساس غربت آن پرنده ای که در بهت تیره ابرهای پاییزی،

 توان پروازش نیست

آخر چه می فهمی وقتی توان پروازش نیست،

 بالهای رنگیش را می بیند و

آخرین لحظه های پروازش را... آخر چه می فهمی

و دیگر هیچ نگفت

 و آرام تا آنتهای کوچه شب زده رفت 

و در دهلیز تاریکی گم شد

....

او رفته بود
و من می گفتم
تو برو
.
.
من تا خمارِ رنگهای ندیده...
من تا خمارِ آب چشمه های عشق نچشیده...
من تا خمارِ این آسمان نبوسیده...
مست خواهم شد

...
من قاصدک ها را مست خواهم شد
بهار را مست خواهم شد
و تن پیر برگهای طلایی پاییز نارنجی را مست خواهم شد
و خماریم را به بیدهای مجنون خواهم سپرد
و خماریم را در زیر باران اسید این شهر مردگان خواهم شست
یا در گوش جاده های نرسیدن نجوا خواهم کرد
و یا در لابلای قصه های ناتمام پنهان خواهم کرد

:او رفته بود و من می گفتم
برو، من شعر هایت را مست خواهم شد

مهم نیست،... برو
مهم نیست که آسمان شهر دلش برای بادبادکها تنگ باشد
مهم نیست که ستاره های شبهایمان خاموش باشند
چه اهمیتی دارد وقتی که ابرهای باران مسمومند
و نفس های باد آلودست
چه اهمیتی دارد
.
.
.
.که من سرانجام در غروب آتش گرفته بال های ققنوس، خواهم سوخت

نظرات 2 + ارسال نظر
خنده های اجباری جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:14 http://maed.blogsky.com

قشنگ بود اما وبت یه موسیقی کم داره ، هواست باشه گفتم موسیقی نه عر عر خر از اینجا می تونی یه آهنگ قشنگ پیدا کنی
http://www.gressus.se/chopin/midi/chopin.html

مرسی.....یه کاریش میکنم

امید جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:58 http://omiidestan.mihanblog.com/

سلام دمت گرم و سرت خوشباد.
من تا خمارِ رنگهای ندیده...
من تا خمارِ آب چشمه های عشق نچشیده...
من تا خمارِ این آسمان نبوسیده...
مست خواهم شد
این قسمت از شعر را تقدیم خودت میکنم و دوست دارم یک شعری با سرایش خود جنابعالیه در وبت قرار دهی.باشه؟

سلام آقای آزادی
شرمنده ام به خدا
ولی....
شاعر نیم وشعرندانم چیست
من :
مرثیه خوان دل دیوانه خویشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد