من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

سلام


سلام ویژه خدمت دوستان همیشه عزیزم


تصمیم دارم مثل بچه درسخون ها درس بخونم وچون رشته انتخابی ام رشته تحصیلی خودم نیست یه کم بیشتر باید تلاش کنم ...

جزوه های ماهان هم خریدم و شروع کرده ام به خوندن...

احتمال داره تا اواخر بهمن که امتحانمو بدم وبلاگو آپ نکنم

البته هرازگاهی بهش سرمیزنم وخوشحال میشم کامنتهای شماراببینم

نکنه تواین مدت فراموشم کنین؟ البته فراموش کردین هم حق دارین چون همیشه میگن : ازدل برود هرآنکه ازدیده برفت


وآخرین شعر...


هرکس شراب فرقت روزی چشیده باشد

داند که سخت باشد قطع امیدواران

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:28

باز آی هر آنچه هستی باز آی
گر کافر و گبر و بت پرستی باز آی
در گه ما درگه نومیدی نیست
صدبار اگر توبه شکستی باز آی

امیدوارم در راه تحصیل علم و دانایی موفق باشی.زیرا که مستبدان از دانایی من و میترسند ولا غیر

سپاس فراوان

علی محمد محمدی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:41 http://ermes3.blogsky.com

سفر به خیر گل من ! که می روی با باد
ز دیده می روی اما نمی روی از یاد !


درود و بدرود !


سلام استاد
مرسی ازشعرتون

م.ع دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:28

امیدوارم دست کم زود زود به وبلاگت سر بزنی، و البته تو درسات موفق باشی

این پست دیشبم بود والان دارم کامنتهاراچک میکنم....ازاین زودترنمیشد
مرسی ازآرزوی موفقیت تون برای اینجانب

امید یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:25

سلام کارشناس ارشد .چیکار کردی ثبت نام کردی؟

بععععععععععععععععععععله
ثبت نام کردم

shiva چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 http://tazegi.blogsky.com

چقدر بده که این روزا همه چیز شده درس و یه چیزای قشنگ توی زندگی فراموش شدن!
البته درس خوندن خوبه اما به شرطی که زندگی با تمام قشنگی هاش فراموش نشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد