من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

درد کشتن

به پلکهام فشارمیارم ... چراهنوزخوابم میاد؟ 

نبایدباسرعت برونم... پامو از پدال گاز بر میدارم  

خمیازه میکشم

نمیدونم صبح خماریه ... یامن هنوزخمارم؟؟؟

 

هنوزهوا اونقدرهاگرم وشرجی نشده که بخوای صبح اول وقت کولرروشن کنی ...شیشه رامیکشم پایین ...بادخنکی میخوره به صورتم... 

 یه کم خوابم میپره 

 

به پلکم فشارمیارم ...چراهنوزخوابم میاد ؟؟؟

 

بلندبلندباخودم حرف میزنم ......

 

توله سگ سیاه وسفیدهمیشگی امروزهم روجاده ست 

نصف بدنش سفیده ... نصف دیگه سیاه سیاه 

دورخودش میچرخه و بازیگوشانه میادوسط جاده......  

بوقی ممتد...نیش ترمزی کوتاه....و فرار  

ازشیشه بغل نیگاش میکنم 

هنوزبازیگوشانه میچرخه ودم تکون میده 

 

 

خواب ازسرم پرید 

volumeضبط ماشینومیبرم بالاتر وباهاش میخونم ... 

ساقی ساقی ای ساقی 

بازمستم ودیونه 

غم عشق ورسوایی 

دیگه ازکی پنهونه ................ 

روزپرکاری بود 

هنوزحرص میخورم....  

چندروزپیش بستریش کردیم ...وبعد بااصرارخودش مرخص شد 

هزارتاهشدارداده بودمش وبا هزاردلیل ترسانده بودمش.... 

ولی مرغ یک پاداشت .... رضایت شخصی ... اثرانگشت ... ترخیص ... 

 

وامروزبرگشته بود 

بابچه 9ماهه ی مرده ای توشکمش  

پوست بچه هنوزصورتی بود...چشمهای بسته...هیپوتون ... خاموش خاموش 

هم حرصم گرفت ... هم دلم سوخت 

و هنوزهق هق گریه هاش توسرم تکرارمیشه 

وهنوزباخودم کلنجارمیرم  

 

وبغضی عجیب تر ازهمیشه توگلومه  

برحسب عادت ... آهنگ ماشین باصدای بلندپخش میشه اما چیزی نمی شنوم ... وخنکی کولرماشین نمیتونه داغی صورتم رو کم کنه

 

ناگهان......  

پامومیذارم روترمز....جیغ میزنه.... 

سگ سیاه وسفید همیشگی 

سیاهش جلوی من بود 

سفیدش تولاین مقابلم ... اونورخط ممتدجاده 

 

آخ...............  

نمیدونم چطوری ؟ چه موقع ؟چه کسی؟ 

ولی............چه حس غریبی به بغض غریبم اضافه شد.... 

کشتن چه دردی داره......... 

کشتن چه دردی داره ........... 

وسیمین غانم باصدای بلندمیخونه ... 

گل شب بو دیگه  

شب بونمیده 

کی گل شب بو رو 

 ازشاخه چیده