من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

شعری ازسارامحمدی اردهالی


من از زندگی چه میخواهم

چندکاست موسیقی و واکمنی درپیت

یک مداد

کاغذ یاگوشه سپید روزنامه ای

فنجانی شیر


                      لحظه ها...ثانیه ها...ساعت ها...



من اززندگی چه میخواهم

جین با تی شرت آبی

کمی آبنبات باطعم نعناع

سوت زدن برجدول خیابان ها


                        عصرها...جمعه ها...شب ها...


من اززندگی چه میخواهم

گپ زدن بادزدان قاتلان روسپیان

کافه رفتن باقدیسان پیامبران ساحران

تقسیم حق وخنده وچای

نوشتن شعری بردرتوالت جهان

که چون سنگی درکفش ها بماند


                           روزها...سال ها...قرن ها.....


نظرات 4 + ارسال نظر
هر فیلم 1000 تومان چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:45 http://www.parsdvdshop1.com

سلام. دوست ندارم مثه بعضی تبلیغ کنندگان بیام تو نظرات بنویسم که سایت خوشکلی دارید یا محتویاتش خوبه. ماله من فقط و فقط تبلیغ هست مستقیم مستقیم . فورشگاه ما قیمتاش بد نیست تا اون جایی هم که دلتون بخواد بهتون هدیه میده. اینجا هر فیلم 1000 تومنه و هر حلقه سریال 500 تومن!!! . اگه بالا 3 تا فیلم یا دی وی دی بخرید براتون هدیه در نظر می گیریم. اگر هم 20 تا فیلم یا دی وی دی بخرید براتون "10 فیلم" هدیه می فرستیم. تازه تمام هدیه ها به انتخابه خودتون. دیگه برای تابستون چی می خواهید؟... . راستی اگه تو شهر های بزرگ باشید می تونید در عرض 2 روز با پیک موتوری محصولات خودتون رو دریافت کنید.

فروشگاه ما (لطفا سر بزنید): www.parsdvdshop1.com

اگه فیلتر شد: www.parsdvdshop2.com

آفرین
کاش یادمی گرفتیم همیشه اصل حرفهامون رو مستقیم مستقیم بگیم نه با یک عالمه تعارفات بی دلیل
ازتبلیغتون خیلی خوشم اومد

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 http://www.anaaa.blogfa.com

موفق باشد انشاالله

"گل"

بهار پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 http://www.zendanebihesar.blogsky.com

سلام
لبخند همه مان کمی مشکوک است... مونالیزا

هر آنچه از زندگی بخواهیم تقدیممان می کند چه کوچک و چه بزرگ چه زشت و چه زیبا

مجید یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:34 http://nagoriz.blogfa.com/

انتخاب زیبایی بود
کاش روابط آدمی اینقدر پیچیده گیج کننده و پر هیاهونبود البته هیاهو برای هیچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد