من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

باز آمده ام

بعد از اینهمه سال


 در هیاهوی واتساب و اینستاگرام و تلگرام و هزاران شبکه های اجتماعی راحت الحقومی

 

کسی آیا وبلاگ میخواند ؟


به نظر من وبلاگها مثل خونه پدری هستن


 که دور دنیا هم بگردی  باز هیچ جا آرامش اینجا رو نداره ...


سلام و درود میفرستم خدمت دوستان قدیمی حاضر وغایب 


و امیدوارم هرجا هستید دلهاتون پرامید و زندگی تون پرخنده باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
Mohsen دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 14:42

سلام ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد