من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من

امشب به روزانه ها سر زدم 

یکی درخت میفروخت

یکی بلاک نات فاوند بود 

یکی آدرسی از او یافت نشد 


آتها که بودند هم آخرین پست شان  سال 90


براستی

دنیا ایستاده است یا ما او را ترک کرده ایم ؟


وقتی چند سال پیش 


این وبلاگها  و  ارتباطات دنیا یمان بودند ...



در هیاهوی مجازی ها 

سلفی ها

کانالها و تونل ها

به من نخندید

آنگاه که

دلشوره ی انسان دارم

انسان

انسان

انسان

که اگر سالها بعد در موزه اش نگه داشتند

کاش

اعتبار و شان ما باشد 

نه ابتذالی از آدمیت



نظرات 4 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 09:04

بسیار زیبا
مرسی

آران سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 22:05 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

دلم گرفته است
دلم گرفته است
به ایوان می روم و انگشتانم را
بر پوست کشیده شب می کشم
چراغهای رابطه تاریکند
چراغهای رابطه تاریکند
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردنی است



فروغ فرخزاد

شیرزاد دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 21:19

@Shirzad.baits
مهم ارتباطها س چه اینستا چه تلگرام چه وبلاگ
ولی من خوندم

خسرو فیضی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 15:09 http://khane8tom.blogsky.com

. جاده عروسم می شود
. همه چیز جز غرورم را از دست داده ام
. به آن تکیه می کنم
. با غباری در گلو حسرت می خورم
. و تنها علم می آموزم
. من در بازی گردان های میهنم
. یک برده بیش نیستم
. بی شمار بردگان دیگر
. سرگردان . . آواره
. بر سنگ مزارم حک کنید
. جسدم آرمیده . . ولی روح من هنوز پرسه میزند
. . در انتظار شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد