من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

دردمشترک

Tea Rose Petal Wallpaperقصه نیستم که بگویی

                              نغمه نیستم که بخوانی

                              صدانیستم که بشنوی

                              یاچیزی چنان که ببینی

                              یا چیزی چنان که بدانی

 

                                     من دردمشترکم

                                     مرافریادکن

درخت باجنگل سخن میگوید

علف باصحرا

ستاره باکهکشان

ومن باتو سخن میگویم

 

نام ات رابه من بگو

دستت رابه من بده

حرفت رابه من بگو

قلبت رابه من بده

 

من ریشه های تو رادریافته ام

بالبانت برای همه لبها سخن گفته ام

ودستهایت بادستان من آشناست

دستت رابه من بده

دستهای توبا من آشناست

 

ای دیریافته با توسخن میگویم

      بسان ابرکه باطوفان

      بسان علف باصحرا

     بسان باران که با دریا

     بسان پرنده که با بها ر

     یسان درخت که باجنگل سخن میگوید

 

زیراکه من

             ریشه های تورادریافته ام

زیراکه صدای من

                       باصدای توآشناست

                                              احمدشاملو

گرچه کمرت شکست اما یادت همچنان باقیست - اثر ارد بزرگ OROD BOZORG

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:26 http://dardeshgh.blogsky.com

توی دنیا ۳ چیز باش
۱: گل برای یک روز
۲ : ستاره برای یک شب
۳ : دوست برای یک عمر
سلام مهربون وبلاگت خیلی نازه مطالبت هم عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی

یوسف چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:10

این شعر رو شهرام ناظری خیلی زیبا خونده!

بیتا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 http://www.sagiiran.blogsky.com

واقعا شعر قشنگییه

mahdieh jon دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 22:45

من که خودم شعر میگم ب نظرم این شعر واقعا فوق العاده است و البته اثار استاد شاملو همیشه تکه

پیمان شعبانی تبار پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:55 http://www.shabanitabar57.blogfa.com

من دردمشترکم
مرافریادکن

سراسر شعر و شعور

من این شعر رو بارها باصدای زنده یاد شاملو زندگی کردم و هر بار عاشق تر شدم

یادش سبز

#کا_نا_ل اختصاصی شعر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد