من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

آغاز

آری آغاز دوست داشتن است

 

     گرچه پایان راه ناپیداست

 

           من به پایان دگر نیاندیشم

 

                 که همین دوست داشتن زیباست

فروغ فرخزاد

نظرات 1 + ارسال نظر
ملودی یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:05

سلام
وبلاگ جالبی داری - از یه تیکه هاییش خیلی خوشم آمد
از اونجایی که من یکی از طرفدارای فروغم؛ اگه ناراحت نمی شی؛ یه مقدار شعرش را اشتباه نوشتی :
«آغاز دوست داشتن زیباست
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان نمی اندیشم
که همین دوست داشتن زیباست»

" پیروزی آن نیست که هرگز زمین نخوری، آنست که بعد از هر زمین خوردنی برخیزی" . مهاتما گاندی
مرسی از راهنمایی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد