من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

مرگ

بازم یه شعرعالی ازشاعربسیارمحبوبم احمدشاملو 

 

هرگزازمرگ نهراسیده ام 

اگرچه دستانش ازابتذال شکننده تربود 

 

هراس من-باری-همه ازمردن درسرزمینی ست 

که مزدگورکن 

                ازبهای آزادی آدمی 

                                       افزون باشد 

 

 

جستن 

یافتن 

وآن گاه 

به اختیاربرگزیدن 

وازخویشتن خویش 

بارویی پی افکندن 

 

 

اگرمرگ راازاین همه ارزشی بیش ترباشد 

 

حاشاکه هرگزازمرگ هراسیده باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد