من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

من درد مشترکم مرافریادکن

قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی یاچیزی چنان که ببینی یاچیزی چنان که بگویی من دردمشترکم ...مرا فریادکن

به عروسکم مریم

 

 

 

  زیبا شده ایی عروسکم

زیبا شده ایی عروسکم
چقدر هم !   


چشمانم بی هیچ بهانه ایی می خندند
چشمان تو نیز  


و لبت
شاد ِ شاد ِ شاد
از با هم بودنی چنین نو  


...
  -« پیر شدیم دختر »
   -« نه؟! »
در گوشت با قهقهه می گویم
صورتم را می بوسی
   -« پیر بودی ! » 


تو کنون
بی هیچ دغدغه ایی در نگاهت
بی هیچ درنگی در کلامت
با لباسی که گویی برای گام نهادن بر عرش بر قامتت دوخته اند 

 
خرامان خرامان
دست در دست پناهگاهی که امن می پنداریش
از روبرویم می گذری  


و من
آرام و بی صدا
غرق می شوم در این همه سپیدی  


...
زیبا شده ایی عروسکم
زیباتر از همه زیبایی ها 
 

 

                                    شعر ازساراخ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد